//www.hscripts.com --> ad>
2012-08-07 ? 14:41:13

Laugh more.

Jag tänkte bara skriva ett litet hej nu innan vi åker mot Göteborg senare ikväll 
Det blir en väldigt kort vistelse, men vi ska försöka klämma in så mycket roligt som möjligt och ha det riktigt fint.
Det är med skräckblandad förtjusning som jag längtar efter Liseberg. Alla glada människor, ljudet av lyckliga skrik i karusellerna, den mysiga omgivningen och såklart att få åka allt roligt, som vi i 9b åkte när vi var där på våran klassresa. åh. Men roligt blir det säkert, med några timmar i stan, en natt på vandrarhem och sedan en hel dag på Liseberg innan vi åker hem på kvällen. 
Just nu fattas det bara att packa ihop allt som ska med, och handla lite gotta inför resan, även om tåget går mitt i natten. Ni får ha det så himla bra här hemma också. Puss och kram på er.
Lite nytt i mitt lilla rum.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna