//www.hscripts.com --> ad>
2012-08-31 ? 18:32:02

Oh, i love to dream about the future!

Idag är det fredag. Första fredagen sedan gymnasiet kickade igång, och hur himla skönt är det inte med fredag då? Skolan firade genom att sluta tidigt, jag och mina vänner tog en runda på stan innan jag åkte hem och vilade. Jag lyssnade på måbra-musik och hittade några nya favoritbloggar. Ni vet, sånna som man blir glad av att läsa. Sånna som är personliga och som man verkligen fastnar för.
Kanske inte perfekta foton och alldeles för välplanerade inlägg, men glada, spontana, lyckliga inlägg med bilder som verkligen ser härliga ut. Någon hade varit och rest halva sommaren tillsammans med sina kompisar. Åh vad jag vill göra det! Leva vuxet men ändå barnsligt, uppleva städer med de man gillar allra mest, shoppa, mysa, göra vad man känner för, festa, äta god frukost tillsammans, äta goda middagar och helt enkelt skapa oförglömliga minnen tillsammans ♥ Det är något som jag verkligen ser fram emot, för någon gång ska jag resa och uppleva saker med mina vänner!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna