//www.hscripts.com --> ad>
2012-08-23 ? 22:17:00

Så himla glad ♥

Ibland får jag små glädjerusher där jag verkligen älskar allt jag har. Jag blir tårögd med inuti ler jag. Som ni kanske märker så går allt lite upp och ner. Men just nu inser jag hur himla bra allt är och jag är så himla glad för vad jag har just nu. Jag har de mest underbara, fina vännerna som man kan ha, och jag vill bara skrika det så att hela världen hör, för det har jag  
Jag har mina älskade mormor&morfar och farmor&farfar som trots att de är smågamla är de tokiga, busiga och så himla trygga att prata med. Jag minnen som jag skrattar och ler åt när jag tänker på dem, jag har saker som jag verkligen tycker om, och jag längtar efter allt underbart som förhoppningsvis kommer att hända i framtiden ♥ Jag har så himla stora drömmar och jag längtar verkligen efter att uppfylla dem!
 
En av mina finaste vänner Cajsa tipsade mig om en blogg, som direkt blev en av mina favoriter. Coffeeworld.blogg.se. Den senaste tiden har jag läst hennes inlägg med både ett leende på läpparna och ibland tårar i ögonen. Det är en peppande, glad, fin, somrig, personlig, mysig och unik blogg och jag har verkligen inspirerats av henne när jag har varit ledsen över hur jag mår ibland... Vissa texter fastnar verkligen och betyder så himla mycket, så klicka in där om ni vill se en riktigt fin blogg, eller om ni vill läsa där någon verkligen kan sätta ord på hur man kan må ibland, och få en att uppskatta allt fint i livet! 
 
Tack för att du tipsade mig om denna blogg. Jag älskar dig fina vän för att du ställer upp, trots att du bor flera, flera mil härifrån, Cajsa   Och jag älskar alla mina vänner för att ni alltid, alltid, alltid är som ni är, så himla bra. Allihop! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna