//www.hscripts.com --> ad>
2012-08-13 ? 12:21:03

Sensommar

Jag älskar ordet "sensommar". Jag vet inte varför. Jag gör bara det. Inte för att det är slutet på sommaren, eller jo, kanske. Sommaren är fortfarande inte slut, man har några veckor kvar av att njuta och leva livet, men man har ändå haft en lång sommar som bär med massor av minnen och upplevelser. Jag vet inte, men sensommar känns så himla härligt tycker jag ♥ Vinden svalkar lite, det blir mörkare på kvällen och man ser till att njuta så mycket man bara kan, innan allt tar slut.
 
Jag njuter iallafall av sommaren här ute i gräset, men en god frulle och solen som sällskap. Sen vaknade jag inte allt för sent idag heller, vilket känns himla skönt. 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna