//www.hscripts.com --> ad>
2012-08-23 ? 15:27:56

Shorts hela veckan

 
Brrr! Lite småkallt är det allt, men än så länge är det shorts som gäller! Snart kommer de packas ner längst ner i byrålådan och stanna där i flera månader, så det är bäst att använda dom så länge det går!
Om några få dagar börjar skolan igen, och jag är så oförberedd som man bara kan vara, men jag är riktigt glad över hur klasserna blev och trots att det kommer bli riktigt jobbigt tror jag ändå att det blir så bra som det bara kan bli just nu. Allt blir nytt och nervöst, såklart. Men "det blir vad man gör det till" och jag ska försöka se det så positivt som möjligt. Jag har ändå kvar mina gamla vänner och alla minnen från 9b, så det ska bli roligt att träffa nya vänner också. Dock oroar jag mig mer över min hjärnröntgen som jag ska genomföra nästa torsdag. Usch!
Nej, nu vill jag njuta av de sista sommarlovsdagarna, för än är inte den fina, fina sommaren över på riktigt 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna