//www.hscripts.com --> ad>
2012-08-26 ? 11:47:00

Min sommar ♥

Även om vädret inte varit på sin bästa sida och lovet tog slut väldigt fort har jag ändå flera fina minnen av denna sommar. Först och främst avslutningskvällen tillsammans med min gamla klass, finaste 9b. Vi hade så himla roligt och det var bara en helt underbar kväll ♥ 
Dessutom följdes det av flera fina sommarkvällar med de jag gillar allra mest och roliga minnen under storsjöcups-veckan.
 
Senare åkte jag & Emmie på en stockholmstripp som innehöll en busig dag på grönan, massa flams och skratt, myskvällar, kortspel, en lång dags shopping med en väldans god lunch  
 
Dessutom har jag varit i sundsvall några gånger, även om jag önskar att fler dagar spenderades där... Omgivningen på gården, släkten, fika med mormor&morfar, lukten av häst och gräs, solskenet och känslan av att trivas ♥ Jag lovar att en vacker dag kommer jag att bosätta mig där, för där hör jag hemma.
 
Jag har också åkt på en roadtrip till uppsala och gävle med mamma som också inkluderade lite deeptalk i bilen, skratt, shopping, god mat och mys med mormor&morfar
 
Sen blev det också en kort med mysig göteborgsresa tillsammans med Johanna, då vi klämde in shopping, ett litet bussäventyr, picknick under tak, skratt, barnvaktning och en dag på Liseberg, åkandes de allra roligaste karusellerna och åt både en förträffligt god lunch, samt glass från B&J
 
Flera myskvällar och några dagar på jamtli. Middagskvällar med mina goa vänner och en kväll jag inte glömmer på länge var kvällen då jag uppfyllde min sommarlista tillsammans med Johanna, haha  
 
Och inte heller glömmer jag yran, såklart. Underbara yran, trots regn, småyrsel och trängsel var allt så himla underbart och jag njöt av vartenda ögonblick. Festivalkänslor och glädjerus när de är som bäst. 
 
Jag har skrattat mer än vad jag har gråtit, och jag har verkligen mått mycket bättre än tidigare, även om det inte är helt bra ännu.
 
Att jag också fick starta det hela med en så fin klassresa att den klassas som bäst, samt en turkiet-resa i två veckor, strax innan sommarlovet var också helt underbart, inser jag nu 
 
Jag har haft en himla fin sommar ändå. Och jag längtar redan till nästa. Och jag inser hur himla mycket sommarlovet har hjälpt mig, när jag tittar tillbaka 
Idag är sista dagen av sommarlovet, och jag ska se till att göra den riktigt mysig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna