//www.hscripts.com --> ad>
2012-08-29 ? 21:28:00

Tillbaks till vardagen

Onsdag. Så har skolan helt plötsligt börjat igen. Allt känns väldigt nytt och såklart att jag kommer sakna sommarlovet med allt vad det nu innebär har jag en känsla av att jag kommer att trivas väldigt bra. Hösten kommer krypandes och jag längtar tills vi har lärt känna alla i klassen, lärt oss att hitta i skolan och blivit vana allt vad naturlinjen har att erbjuda. För just det, jag är väl officiellt en naturare nu?
 
Förutom att nervöst kliva in i den nya skolan, behövt kliva upp tidigare än jag gjort på flera månader och försökt orientera oss omkring i den nya skolan, i hopp om att hitta till de olika klassrummen, har jag också inhandlat nytt skolmaterial och för första gången på flera månader burit jeans istället för barbent. Vantar, halsdukar, jackor och kängor har också invigts ute bland höstlöven.

 
Försökt pigga upp vardagen genom att mumsa på gott mellanmål som varm choklad, äppelbitar och mackor.
 


 
Sommarplaggen kastas ut ut ut. Jag har tagit ner alla härliga sommarplagg från klädställningen och istället plockat fram mina stickade, virkade och gosigaste plagg jag har.
 
 
Skrivit ner några meningar om allt nytt som händer just nu, mest roligt faktiskt. Dessutom har jag halvsovit och myst framför mina favoritserier några timmar varje dag, efter skolan ♥ 
 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen igen och titta på några serier, gonatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna