//www.hscripts.com --> ad>
2012-08-21 ? 11:09:00

Vad gör man när allt känns tungt?

Vad gör man egentligen? Hur gör man? 
 
Vissa stunder mår jag så himla bra, jag skrattar, flamsar, ler och är riktigt glad, och andra, som just nu, sitter jag med tårar och en klump i magen. Allt är för bra just nu, för att det bara ska förstöras. Jag vill inte mer. Det har att göra med vad läkarna hade hittat på min senaste undersökning. Vissa stunder är jag övertygat om att det absolut inte är något farligt, medans andra stunder kan jag börja förbereda mig för... ja, jag vet inte. Inte för att det är något livsfarligt, eller det vet jag ju inte.  Jag ska iallafall in till sjukhuset nästa vecka för magnetröntgen, men allt är så himla bra nu, så varför kan det inte stanna så?
Nej, jag tror att jag får ta en gammal tänkarpromenad igen. Men trots allt detta är jag så himla glad ändå 
Det är sånna här stunder som jag kan skriva lite i min lilla tänkar-bok, men jag tänkte ändå skriva lite här bara för att... Puss 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna