//www.hscripts.com --> ad>
2012-12-17 ? 22:35:16

171212

 
Jag vet verkligen inte vad det är med mig nu för tiden. Men jag har nog aldrig varit såhär trött. Det känns som att jag verkligen inte har någon energi kvar, som att lufter har gått ur mig helt, som att jag springer och springer och är sådär jättenära mål men orkar verkligen inte mer. Så känns det på ett ungefär när jag tänker på denna vecka och att jullovet börjar på torsdag. Så nära men känns så långt bort.
Samtidigt känner jag världens lyckorus fyllt med massor av julkänslor och längtan. Faktiskt lite som när jag var liten, för jag längtar så tills vi åker mot sundsvall, till julmaten, att mysa i varma jultröjor, läsa rim, öppna julklappar och kramas med mormor ♥ åh!
Nu ska jag sova, det har jag längtat efter hela dagen! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna