//www.hscripts.com --> ad>
2012-12-02 ? 02:06:42

åh. alltså på riktigt- åh

Julrushen har redan startat, titta bara in på närmsta ica-butik! Julpynt, julmat och lyckliga första-december-firare överallt. Ute har den snö som kom för några dagar sedan hunnit förvandlas till en mindre snöstorm som får mig att inse att jag måste inhandla ett par varma, gosiga vantar så fort som möjligt!
 
Jag och bästa lillebror började lite julbak nu på eftermiddagen som resulterade i några små kakor och delar till ett litet pepparkakshus så vi får dekorera imorgon. 
Ikväll har jag umgåtts med några utomordentligt fina vänner och trots att jag kände mig lite nere i början kom jag, som jag alltid gör, hem med en riktigt glad känsla i magen. Mina fina vänner alltså, riktiga glädjespridare. En middag, musik, lyssnande av gitarrspel och sång och skratt är bland det finaste som finns enligt mig.
Nu ska jag äta upp min clementine och antingen krypa ner i sängen och fortsätta mitt Greveholm-maraton eller kolla på film med lillebröderna. Imorgon när jag vaknar är 1 advent här på riktigt. åh, känner ni hur underbart? 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna