//www.hscripts.com --> ad>
2012-12-05 ? 22:46:21

åh jag bara längtar

Idag vandrade jag omkring klädd i skjorta, stickad tröja, manchesterbyxor och ryggsäck på ryggen, precis som en äkta skolflicka. Som verkligen inte kunde längta mer till jullovet än vad jag gör just nu. 
Utomhus visade termometern alldeles för kallt för att jag inte skulle gå runt och klaga hela dagen och i morse var det jag som stog och skakade länge vid busshållplatsen innan bussen äntligen kom.
De senaste timmarna har jag tappert försökt att lära mig fysiken och det går som det går samtidigt som jag har ätit oräkneliga antal pepparkakor och clementiner. Skolans timmar räcker verkligen inte till för mig, skolböckerna måste tas fram hemma hela tiden. åh
Jag skulle så himla gärna vilja sitta och julpyssla, mysa i soffan framför en bra serie och bara mysa♥ Och det är precis vad jag hade tänkt i helgen tillsammans med lite festligheter. Snälla helg skynda dig hit!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna