//www.hscripts.com --> ad>
2012-12-12 ? 20:28:04

åh.

Här ovan kan ni se en liten del av vad vi har sysslat med här hemma ikväll. Jag hade också bestämt mig för att bege mig ut på en julklappsrunda efter skolan men jag kom hem tomhänt så jag får nog gå en runda i helgen också. Åh, julklappar är det absolut bästa som finns ♥ Skriva julrim, julbaka, slå in i fina omslagspapper, planera ut fina klappar, pyssla, lyssna på julmusik, kolla på julkalendern... Jag kan hålla på hur länge som helst ♥ December är verkligen på riktigt den mest magiska och mysigaste månaden.
Jag sitter just nu i sängen med farfars gamla sockar och en näve julgodis och myser. Alltså ååååh.
Ibland är allt bara himla fint hörrni. Ibland så.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna