//www.hscripts.com --> ad>
2012-12-19 ? 22:16:49

Det är inte lätt när det är svårt...

Åh. Jag med mitt berg-och-dal-humör alltstå. Jag vet verkligen inte vad det är med mig.
Jag har sovit och vaknat med huvudvärk hela natten. Somnat om och drömt världens bästa drömmar. Vaknat och insett att fotografierna till mormor & morfars julklapp hade ramlat i bredlådan och därmed påbörjat lite julpyssel med musik på högsta volym. Sen vet jag inte vad som hände men jag hittade mig själv i soffan och ville bara gråta över ingenting. Så det gjorde jag. 
Nu ska jag strunta i det faktum att jag har två redovisningar imorgon och istället slå in julklappar framför julkalendern ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna