//www.hscripts.com --> ad>
2012-12-09 ? 18:34:00

En finfin helg

Jag vet inte hur ni har haft det denna helg men jag kan iallafall påstå att jag har haft det kalasbra!
Fredagen avrundades som jag skrev tidigare med massa fikamys inne på pause, sushimiddag och sedan några långa och välbehövliga sovtimmar i min varma säng.
 
Sedan kom lördagen som innebar julbak i alla olika slags former, färger och smaker tillsammans med andra bakerskor, ännu en middag i form av sushi och sedan hoppade vi på bussen mot lite festligheter i stan. Maja var gullig och bjöd hem oss till hennes lägenhet, Moa var snäll som lånade ut en topp till mig, Maria bjöd oss på show i form av dialekter och det norska språket, alla var glada och det rullade in lite nya människor under kvällen. Det hela slutade med en tur till McDonalds där vi träffade på några tomtar bland annat (vilket jag tyckte var mycket festligt!) och innan kvällen var slut bestämde vi oss för att vara ekonomiska och halka till fots hela vägen hem. Jag tror att jag kom in genom dörren vid fyra och somnade inte förrän strax före fem. Så kan det gå!
 
Idag däremot lever jag av det lite lugnare slaget och kramat kudden längre än jag borde, jag pluggar fysik,  farmor & farfar är här på middag och jag mumsar julgodis i pyjamas. Det tycker jag känns bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna