//www.hscripts.com --> ad>
2012-12-27 ? 23:21:00

Lyckorus över ingenting

 
Min första juldag hemma i östersund spenderade jag i stan tillsammans med mi amiga Emmie, och bara för att känna mig lite extra fin bar jag julblusen, som egentligen inte alls är så speciell, bara lite söt. 
Vi gav mellandagsrean en andra chans och trots att den kanske inte var något att hänga i julgranen så fick jag med min några små godbitar hem ändå. Dessutom åkte jag och mamma en sväng och jag fick med mig nödvändigheter som hårprodukter, hårtoning och ansiktsvård hem, det uppskattar jag mamma!
Iallafall, jag sov längre än längst i morse vilket gör mig en smula orolig inför morgondagen då jag motvilligt ska kliva upp tidigt och ta mig till ett gym som ligger långt ifrån något område som jag känner till. Ja det finns tydligen sådana platser här i Östersund också.
 
Nu ska jag äta räkmacka och resten av julgodiset, yum!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna