//www.hscripts.com --> ad>
2012-12-02 ? 13:40:38

Första adventsmorgonen ♥

Första advent. Åh, det känns fortfarande smått overkligt att det snart är jul!
Jag inledde denna finfina dag med en riktigt lång sovmorgon. Därefter drog jag på mig min juligaste tröja och smygåt pepparkakor och polkagrisar samtidigt som jag tittade på dagens avsnitt av julkalendern. 
Nu har jag lite smått hunnit pynta i mitt rum och mer ska det bli lite senare. Bygga ihop pepparkakshuset måste jag också göra ♥ Hemma hos Moa hade de byggt ihop ett himlans fint hus måste jag säga!
Nu måste fysikboken uppta mitt fokus i några timmar för i eftermiddag hade mamma bokat en massage-tid på SPA-kliniken till mig. Hur underbart? iMe gusta mucho!
Ha en fin första advent ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna