//www.hscripts.com --> ad>
2012-12-06 ? 22:22:02

Imorgon blir allt förbaskat bra, det vill jag gärna tro

Allstå ååh. I en värld där alla verkar vara glada, lyckiga och så förbannat himla kära, alla skriver fint, mår finfint och är så himla fina, och här sitter jag som en trött, tråkig människa som irriterar sig på pepparkakssmulorna som spridit sig över täcket. Det är så himla lätt att känna sig som världens mest ensamma i denna värld. 
 
 
Men jag har klagat på livet med några vänner (allvarligt, vet ni hur bra dom är? Jag typ ler nu och nyss grät jag! Åh jag vill typ bjuda alla på ett kilo godis var! Oj, sidospår...), knaprat ännu mer pepparkakor, dreglat framför julgodis-recept, planerat julklappar, bestämt att jag ska skänka pengar till UNICEF igen och gjort en liten egen önskelista- snälla tomten kan jag få bli frisk? Annars skulle en vit iphone och massa härliga bodylotions sitta väldigt fint det med. Men mest av allt vill jag bara bli glad och lycklig. Mer än allt. Tomten?
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna