//www.hscripts.com --> ad>
2012-12-13 ? 17:02:00

Jag startar alltid någon bra serie när jag ska sova så att jag iallafall kan inbilla mig att jag inte somnar ensam.

Torsdag.
Jag kan numera räkna de återstående skoldagarna på mina fingrar och jag kan inte med ord beskriva hur himla underbart det ska bli med jullov. Dessutom råkar det vara lucia idag vilket innebär att det är kusinens födelsedag och en dag kvar till finaste Emmies dag.
Jag har ätit pepparkakor med ädelost enda sedan jag kom innan för dörren samtidigt som jag går runt och småler lite töntigt för mig själv varje gång jag ser el árbol de navidad som jag idag fick lära mig är det spanska ordet för julgran. Men jag kan inte hjälpa det. Det är ju så himla nära nu ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna