//www.hscripts.com --> ad>
2012-12-26 ? 21:40:49

Julen 2012 ♥

Åh vad jag hoppas att alla har haft en kalasbra jul ♥
Jag har spenderat dessa dagar i Sundsvall tillsammans med släkten, ätit massor av julmat, fått besök av tomten, kollat på filmer, fått få med fina klappar, åkt skoter, kramats, varit klädd i min julpyjamas hela dagarna, ätit julgodis, gosat med mormor mormor och gjort ett tappert men misslyckat försök att fynda på mellandagsrean. Jag tror jag får ta nya tag i veckan!
Nu är det sådär jättelänge kvar till jul igen, men åh vad mysigt jag har haft det!
 
 
Vi kom till sundsvall i söndagskväll och då stod soffmys på agendan.
 
 
Jag bar min julpyjamas hela dagarna för jag kunde bara inte hitta något mer bekvämt men ändå juligt plagg att bära.
 
 
På julaftonsmorgonen fick jag min första julklapp, dessa söta strumpor. Mamma har god smak hon!
 
 
Julklapparna fylldes på under granen och min lillebror kunde inte låta bli att utforska klapparna. Inte jag heller.
 
 
På dopparedagen lockades mitt hår och jag bar en söt blus från bikbok tillsammans med en kjol och stickade strumpor.
 
 
Julmaten var himla god alltså. Jag har aldrig riktigt gillar julmat, mest bara gillat traditionen och så. Men i år var det gott hörrni!
 
 
Tomten kom på besök, klappar delades ut och rim lästes upp. Jag kan inte annat än säga "mys" ♥
 
 
Sen hamnade jag och pyjamasen i soffan igen. Precis som det ska vara.
 
 
Dagen efter var mat, film, mys och återigen mys.
Sedan smög jag och lillebror in till mormor & morfar för att äta glass och mysa. Min mormor är bäst. Bara så att ni vet ♥
 
 
Några av mina julklappar i år. Sockarna är redan mer än välanvända och mobilen var mer än nödvändig då min gamla ramlar ihop när som helst. Jag är numera en iphone-ägare med instagram, hannamatildaaa heter jag där men hur flitig jag blir som användare återstår att se.
 
 
Nu är vi hemma efter julfirandet och jag har kastat mig i sängen och ska snart starta en bra julfilm, för julen är faktiskt inte över än ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna