//www.hscripts.com --> ad>
2012-12-03 ? 22:21:48

Lite filosofi över det hela

Sånna här dagar är dom värsta som finns. Förlåt, men allt jag har gjort sedan jag kom hem från skolan är att varit hos tandläkaren och legat med tårar i ögonen och stirrat upp i luften på grund av huvudvärken som besöker mig varje dag. Jag börjar nästan bli rädd på riktigt, för varken ipren eller nackövningar hjälper längre. Det faktum att vi har ett fysikprov som jag kan ingenting alls till och ett engelskatest som jag inte ens har försökt förbereda mig inför denna vecka känns så himla jobbigt för som det är just nu kan jag inte ens ta upp boken och läsa. 
 
Förutom detta lilla helvete kan jag inte sluta äta clementiner, jag går runt och nynnar på julsånger samtidigt som jag gör mina nya käk-övningar för huvudvärken och undrar varför mitt tråkiga liv inte är som alla andras.
Jag förundras över hur himla fint alla verkar ha det och sitter och säger åh för mig själv hela tiden. Varför är det inte jag som går på julskyltning och njuter av brända mandlar, snöflingor och umgås med min familj? Varför kan inte jag bli helt läsberoende och börja läsa massa fina böcker och samla på småsaker?  Varför är det inte jag som vaknar upp bredvid en fin pojke? Varför har alla andra så himla fina kläder och jag har en genomtråkig garderob? Varför kan inget kul hända i mitt liv? Varför kan inte jag hela tiden må superbra och bara leva livet? Varför är inte jag den där härliga tjejen som alla blir glad av? Varför måste just jag dras med yrsel och huvudvärk varje dag? Varför ska jag känna mig så himla liten i hela stora världen?
 Ja, okej. Lite djupa tankar såhär en måndag. Ha det fint hörrni ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna