//www.hscripts.com --> ad>
2012-12-07 ? 21:22:00

Morotskaka och varm choklad med några av dom bästa och middagsmys med familjen

Ett av dagens underbara måltider. Mina smaklökar har hurrat och skrikit "sing hallelujah!" idag, det kan jag glatt meddela er.
 
Inte nog med den delikata måltid ovan som fick representera min talrik på middagsbordet, som förövrigt är ett tydligt bevis att jag är det svarta fåret i familjen- alla äter thaimat och jag äter sushi, alla i familjen gillar fotboll som jag hatar mest av allt på jorden och ja, jag kan hålla på i evigheter.
Iallafall, mat var ämnet. Jag och Ellen trängde oss också på en fika inne på PAUSE med finaste Michelle och Moa som resulterade i flera timmars långa samtal och ett kvitto som närmade sig hundralappen för min del. Men det är okej, jag måste ju kunna unna mig lite vardagslyx!
Precis innan jul, när plånboken ekar tom och julklapparna ännu inte är inhandlade. Nej nu ångrar jag mig!
Men på tal om jul, stan lyser så himla fint just nu och julpyntet gör mig alldeles pirrig i magen. Jag nästan fällde en liten tår när jag halkade omkring på busstorget. Till veckan ska jag ägna mig åt lite julhandel, jag nästan spricker!
 
Nu har jag gjort det mitt livs mål att få med mig mina bröder till ica. Det går sådär om jag ska vara ärlig. Typiskt precis idag, när den där dumlepåsen och ostkrokarna lockar som allra mest, då ska dom självklart inte handla.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna