//www.hscripts.com --> ad>
2012-12-18 ? 22:14:05

Om någon undrar vad jag gör en tisdag i december...

Jag kryper ner under min varmaste filt och tar fram läxorna som måste göras, samtidigt som jag tar en näve julgodis från skålen bredvid mig. Jag påbörjar mitt tal om min förebild och önskar att jag vore någon som jag själv var nöjd över. Någon som andra såg upp till. Sen åker jag in till stan för att gå på kvällsklappjakt och ...
Hittar en mysstickad tröja på indiska som fick bli en liten klapp till mig själv tillsammans med mina älskade vantar...
Kikar massor inne på the body shop...
... handlar några andra klappar, träffar upp Moa & Johanna en sväng och myser runt innan vi åker hem. Sedan kryper jag ner under täcket med farmors skinkstut, clementiner och rocky road, och längtar absolut inte till nästa gång jag måste kliva upp...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna