//www.hscripts.com --> ad>
2012-12-02 ? 22:39:18

Someday I will be your girl

Ja, bara för att det är första advent känns till och med alla tråkiga söndagsmåsten lite roligare. Jag har skuttat runt i pyjamas hela dagen, försökt lära mig om energi i fysiken, städat och julpysslat lite smått och ändå känner jag mig som världens gladaste nästan. Sen bjöd mamma mig på kanske det skönaste jag varit med om på hur länge som helst också, massage på spa-kliniken. åååååh!
Nu blev det som vanligt att jag hamnade i sängen med lite fika framför Grey´s, vad jag känner mig förutsägbar alltså. 
Annars kan jag inte sluta le på allt fint som väntar denna månad ♥ 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna