//www.hscripts.com --> ad>
2012-02-01 ? 15:06:16

Bakning pågår...

Tjolahopp!
Här kommer ett sånt där ogenomtänkt inlägg igen. Ett inlägg som är spontanare än spontanast, slarvigare än slarvigast och lite flamsigt sådär!
Jag sitter och njuter av att slicka skålen (äckligt tycker jag, men minns att jag älskade det när jag var mindre så nu gör jag det mest för minnena!) och dricker mjölk!
Jag slängde precis ihop muffins som nu godar sig i ugnen!
Sen har mina naglar blivit totalt förstörda, fy! Så på med nagelolja och in med händerna i plastpåsar är mitt tips om ni också lider av detta! Dock är nageloljan gammal och jag tänker ej erkänna när den gick ur datum, men hoppas att det funkar!
NU: Vilning framför tvn med händer i påsar!
SEN: Spanskaplugg, zumbaaaa och tidig kväll!
Hejsvejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna