//www.hscripts.com --> ad>
2012-02-19 ? 16:30:57

♥Den här helgen har jag...

♥ Överkonsumerat oboy! Galet!
♥ För det mesta inte varit hemma, men ändå levt i min pyjamas!
♥ Ätit massor av massor! Godis, ostkrokar, popcorn, kiwi, clementiner, mat- ja allt! Och nu mår jag illa!
♥ Dansat och flamsat allt för många gånger till zumbalåten "Ai se eu te pego"- till och med på inne på willys!
♥ Varit tillsammans med vänner och trevlat mig!
♥ Åkt ett sjuhelvetes hemskt varv skidåkning- jag mådde så himlans illa av semlan, eller vad det nu var!
♥ Sovit massor!
♥ Typ varje timme undrat vilken dag det egentligen var, allt blev så virrigt när vi var ledig på fredagen!
♥ Surat lite över att tillsammansveckan är över, och att vi inte vann ;)
♥ Suttit och myst under farmor och farfars köksbänk, vid elementet! MYS!
♥ Laddat batterierna inför en ny skolvecka...
Nu hoppas jag på att den här veckan går fort men att den blir kul!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna