//www.hscripts.com --> ad>
2012-02-24 ? 15:56:35

Husmoderlig

Hej alla glada!
Fredag idag då, wehoo!
Dock kommer jag att vara upptagen i princip hela dagen och kvällen. "Oooh undra vad hon kommer att hitta på för skojj då" tänker ni då.
Ja, inte är det att ha kul med vänner, åka på stan eller liknande, inte.
Jag ska- håll i er nu! Baka klart, laga middag, städa, ta diskmaskinen, vara barnvakt och samtidigt plugga till två prov som vi har nästa vecka! Skojigt värre!
Och just det- är det någon som vet det bästa sättet att städa upp pärlsocker som är utspritt över hela köket?
Och någon som har något tips på vad jag kan göra med en stor bunke med chokladboll-smet utan pärlsocker, kokos eller strössel? Jag känner att mitt bidrag till klassens bakning inte riktigt har lyckats!
Nä, nu ska denna hemmafru hämta unge på dagis, och ja, göra allt som jag nyss skrev om! Ha en kul fredag alla!
Kommentarer
Sara

Vad för prov? panik

2012-02-24 @ 18:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna