//www.hscripts.com --> ad>
2012-02-04 ? 11:53:16

Konstiga saker jag har för mig

♥ När jag ska höja eller sänka ljudet på tvn måste jag alltid ha "jämna" siffror, typ
10, 20 osv, 7, 13 eller 19 skulle jag aldrig ha! Spelar ingen roll om just 19 har det perfekta ljudet,
det är inte jämnt!
♥ Jag måste alltid ha någonting vid nackstödet när jag reser/är på bio osv, tex halsduk eller kuddöverdrag, man vet aldrig vart lössen sitter och lurar!
♥ Ordet fredag innebär alltid, och jag menar verkligen alltid att jag bara måste köpa chips eller annan godsak!
Det är som en tvångstanke ska ni veta!
♥ Jag är inte beroende av iphones, facebook eller annat "normalt", jag är beroende av duschen,
kan icke sova gott om jag inte har duschat först (oftast)
♥ Jag vågar knappt ringa på telefonen för att jag är rädd för att slå fel nummer- det är sant!
Andra måste jämt kontrollera att jag har slagit in rätt nummer...
♥ För några år sedan var jag tvungen att kolla under sängen innan jag skulle somna, för jag var rädd att, och läs nu- Michael Jacksson skulle gömma sig där!
Alltså vad var det egentligen?! Jag hade drömt att han låg där och skrattade läskigt, och då var jag rädd att han skulle vara där! Jo visst, världens största kändis skulle gömma sig under en säng i lilla odensala! Tack och lov har min fobi försvunnit!
♥ För några år sedan var min största dröm att bli kaklare. Jag vet inte vad jag ska skriva om det, jag fattar inte att jag ville bli kaklare av alla olika yrken det finns! Varför just kaklare?
♥ Jag sitter här och skriver udda saker jag har för mig- vem gör sånt?
Nä, nu kommer jag inte på något mer, får se om listan fylls på!
Någon som har annan konsig sak för sig?
En dagens outfit kan jag såklart bjussa på! Inte för att jag har på mig det nu, menmen!
Pyjamaströja från Cubus och för stora pyjamasbyxor från Åhlens tantavdelning!
Nä nu borde jag få datorförbud så mycket konsigt jag skriver här!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna