//www.hscripts.com --> ad>
2012-02-20 ? 19:21:28

Monday today

Jag sitter med oboyglastet i högsta hugg, har nyss varit i en bubbla full av papper, formler, elektrolyser, spanskaord och annat skoljobb som det känns riktigt skönt att komma ur nu, för lite tv-tittande och vila!
Denna måndag är väl som alla andra, och som vanligt är höjdpunkten alla tv-program!
Dock har Real housewives of beverly hills tagit slut och jag är deprimerad... Min dagliga dos av drama kommer att sjunka och att youtuba hjälper inte eftersom att jag inte hittar något spännande!
Nä, istället kollar jag på The big bang theory, roligt det med!
Jag sörjer fortfarande att säsongen är slut!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna