//www.hscripts.com --> ad>
2012-02-09 ? 21:21:07

MYS MYS MYS MYS MYYYYYYYYYYYS!

Någon som har någon aning om hur många gånger ordet "mys" har förekommit här inne? Haha
Nog för att mitt sockerintag drastiskt har ökat idag (hallå- nationella provet kräver minst en godispåse!) så myser jag nu och firar lite diskret med mig själv att den långa torsdagen är slut med en kopp varm choklad och varm macka med fetaost och soltorkade tomater! Slå det ni, om ni kan!
Och ja, jag är väl medveten om att orden "mys" och "ljus" har använts så många gånger här inne att det borde vara olagligt. Och ja igen, jag vet att bilder på en liten eldslåga inte direkt intresserar er!
Nu om ni ursäktar ska jag kolla på Stylisterna, Elsas mode och läsa Sofis mode!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna