//www.hscripts.com --> ad>
2012-02-06 ? 17:35:36

Mysiga måndag!

Hej alla fina!
Jag har bara hunnit komma hem från en lång skoldag, slängt ihop kladdkakemuffins och "brytbröd" a la storsjöskolan, och hämtat lille Theo på dagis nyss innan jag satte mig vid datorn och såg att fina Anna som har bloggen annawii.blogg.se hade svarat på min kommentar i ett inlägg!
Kul! Inte bara att hon har svarat, utan att det är roligt att läsa bloggar när bloggarna tar sig tid att inte bara inspirera, utan också svara på kommentarer och lägga ner tid på att hitta fina svar!
Nu ska jag kolla runt på datorn en stund till, sen ska jag nog lägga mig och halvsova i soffan för att få bort huvudvärken... Längtar verkligen tills jag får gå och kolla upp varför jag har ont så ofta!
Imorgon har vi vårat första nationella prov, fy för prov! Men det positiva är ju att man inte kan göra någonting åt det nu, inte förbereda sig eller plugga på något, och det är ju skönt!
♥ Hörs sen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna