//www.hscripts.com --> ad>
2012-02-09 ? 20:15:31

Nationella skrivuppsats i svenska- check!

Hejsan fina!
Nationella uppsatsdel är nu avklarad, inte fullt så hemskt som jag trodde dock. Inte superdupermegasvårt och inte en enda ipren behövde jag knarka! Och då hade jag ändå suttit framför en stor ljus skärm i tre timmar!
Jag satt först och skrev första timmen, läste igenom femhundra gånger och åt godis den andra! Vad jag skrev om? Ja, vi ska väl inte gå in på detaljer, dels för att det inte är så intressant för er att läsa och dels för att jag inte fullt ut minns. Konstigt att en text som man har läst om och om igen bara kan lämna skallen!
Nä nu ska vi inte gå in på sånt, inte! Veckan är snart slut, imorgon har vi sovmorgon och helg är ju alltid helg- underbart!
Oklart vad jag försökte fota på denna bild- men här har ni! Mina avlånga skor, några hårstrånsspröt och inte så mycket mer än så!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna