//www.hscripts.com --> ad>
2012-02-29 ? 18:43:38

Piggelin är det godaste som finns!

Hej hopp!
Idag mår jag lite bättre, och imorgon väntar skolan!
Dock kan jag inte påstå att det har varit värsta lyx-semestern att vara hemma i tre dagar. Det har varit sjukligt och jag har mått dåligt, sen har halva familjen varit hemma och levt rövare, så lugnt har det väl inte varit! Sen har jag haft prov att plugga till, som kanske inte har blivit såå pluggade...

Men ikväll har jag inte mått så himla bra... Jag har haft jätteläskiga yr/svim-attacker och jag vet inte varför...
Vanligtvis blir jag jämt yr när jag reser mig, på grund av lågt blodtryck eller nåt sånt, och vanligtvis brukar det bli värre när jag är sjuk...
Men nu var det inte så. Jag låg och läste någon blogg och så blev det som att jag inte kunde röra mig, det blev suddigt och ni vet när man drömmer och känner som att man dras bakåt?
Och så höll det på så, fram och tillbaka i typ en halvtimme, jätteläskigt!
Mamma och pappa fick hjälpa mig att kliva ur sängen och gå ner en stund.. Usch! Ni kanske tycker att det låter jättekonstigt, som att jag överdriver eller att det är helt ointressant, men det var jättekonstigt och läskigt, och så har jag inte så mycket annat att blogga om nu...

Vad ska jag berätta? Jag kan berätta att jag har ätit sisådär 20 piggelinisar, sovit som aldrig förr och mest bara hostat, snorat och gnällt omkring... Jag kan också berätta att jag har haft massor av hemska feberdrömmar! Inatt drömde jag att jag var på Bodaborg i torpshammar (?), inne i den där katt-och råtta-banan, och så kröp det fram en råtta som var stor som en hund! Jag minns hur jag höll andan och typ dog av panik- var glad att det inte var du som drömde, Emmie!
Ja ni ser ju, roligare blogginlägg har väl funnits!? Äh, Kram!
Min drog!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna