//www.hscripts.com --> ad>
2012-02-02 ? 19:55:41

See life as a candy store♥

Jag känner att inspirationen inte finns, men ändå vill skriva någonting och jag orkar inte komma på någon snitsigt och kul att skriva!
Dagen idag var en lång torsdag men det gick fort trots det, planerade klassresan och hade vanliga lektioner, gick hem och hade en intressant diskussion om semlor med Astrid, kom hem och sedan dess har jag bara latat mig!
Fy jag har inte orkat något mer, fast jag skulle fortfarande kunna göra vad som helst för en semla! Jäkla semeljävel vill inte lämna mitt huvud!
Aja, jag vet knappt vad jag har skrivit nu, imorgon kanske jag är piggare, gladare och kanske blir det roligare läsning!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna