//www.hscripts.com --> ad>
2012-02-28 ? 18:31:42

Tjurig.Tjurigare.Hanna

Hej ♥
Det blev ännu en hemmadag för mig, får se hur det blir imorgon...
Jag vet inte om jag är förkyld eller har fått något annat fel, men huvudvärk och feber har jag iallafall, följt av hosta och halsont- jo förkylning borde det nog vara! Fast i konstig ordning...
Här inne händer det inte så himla mycket kul! Inte för att det gör det i mitt liv heller. Dagens glada har bestått av lite shopping-kataloger, planering av vår-shopping och att mamma köpte piggelin- inte skitglass som jag fick trycka i mig igår!
Sen har jag mest bara sovit och småpluggat när jag har orkat, jisses vad det suger att vara sjuk!
Nu ska jag göra något så meningslöst som att inte göra någonting alls... Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna