//www.hscripts.com --> ad>
2012-02-15 ? 16:13:17

Blablablä

Jag kom nyss hem från skolan och sitter och mumsar på mackor, smörgåsrån och andra gottigheter! Oboy bland annat, det gäller att trycka i sig så mycket man kan när det väl finns hemma hos oss, är en strategi som precis alla här hemma använder sig utav...
Jag har varit konstigt yr från och till idag, speciellt när jag vänder mig om? Konstigt!
Speciellt eftersom att jag inte sa något om det igår hos doktorn...
Doktormannen: Brukar du vara yr ofta?
Jag: Nääääääääääääeeee, någon gång ibland får jag blodsockerfall o nästan svimmar, och varje gång jag reser mig upp blir det svart så jag måste vänta en stund, men inte när så mycket annars inte!
Doktormannen: Okej...
Och vad händer då, dagen efter?
Jo jag är yr! Jag säger då det, nästa gång jag går till doktorn ska jag svara klart och tydligt "Ja" på allt! Hujedamig tänk om han hade frågat om jag hade cancer och tumörer och jag svarar nej, då hade de väl ploppat fram idag... Nä okej, men lite typiskt är det ju!
Tur att vi nästan bara har suttit ner idag!
Vi har lyssnat på en man som var blind och en tant som hade överlevt andra världskriget bland annat- STORT! Sen köpte jag en bok av henne också, som jag förhoppningsvis kommer att våga läsa!
Nu känner jag att jag bara babblar på, så här sätter jag punkt.
En helt osammanhängande bild!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna