//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-23 ? 17:15:00

Min bussresa hem...

Inte nog med att det var tråkigt att lämna min fina vän, dessutom hade jag en del andra bekymmer på resan!

Antal
gånger jag önskade att jag inte behövde sitta bredvid en person med japansk popmusik dunkande i öronen: 100!
Antal kissnödig-attacker: Cirkus 20000!
Antal toalettbesök: 0! noll! NOLL! Stort för Hanna!
Antal sidor i tidningar jag läste: 0
Antal tidningar jag hade med mig: 5
Antal vänneravsnitt som visades utan ljud: Sisådär 20
Antal ångestpanikattacker jag hade inför att byta buss: En miljard i snitt
Antal saker jag glömde i Umeå: Vad jag kommer ihåg- 1! Kudden min
Antal godisar jag åt: Många, om man säger så!
Antal tuggor på mackan jag hade med mig: 0, mackan ska jag äta nu till mellis!
Antal fulla drickor jag hade med mig hem: 3 och en halv
Antal rökpauser busschauffören tog: Siffrorna finns ej! Skulle tippa på en halv miljon kanske.
Antal minuter bussen bara stog still- vid VARJE busshållplats: Allt ifrån 5 - 40 minuter!
Antal timmar det kändes som jag spenderade på bussen: tolv år!
Antal timmar det faktiskt tog att ta sig från Umeå till Östersund: 6-7
Men såklart var allt detta värt det♥
I´m mad at you dumma buss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna