//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-19 ? 19:28:11

Chockad!

Nu ska jag måla upp en bild för er kära läsare, och denna text ska läsas med inlevelse (någonting som jag förövrigt suger på)
Jag multitaskar, skrattar för mig själv åt ett skämt från vänner, häller i pastan i kokande vatten, kollar recept, knäcker ett ägg, knäcker två ägg... Nämen vad är det jag ser! Titta! Tvilling-äggulor!!! Kanske är det vanligt men under mina år som specialbakerska och bagare (eller hur det nu var...) så har jag aldrig sett tvillingar i äggulor! Siamesiska var de också, om ni nu vill veta det! Jaja, fortsätter... Kläcker ett till ägg- är inte tvilling, utan en vanlig enling, knäcker nästa- enling också, knäcker sista- tvillingpar igen!

Alltså jag vet inte, men nu verkar det som att jag har skrivit ett helt inlägg om äggulor, och mer hinner jag inte heller, för nu ska jag återgå till mitt stressiga superliv (eller hur det nu var...) och packa lite!
Googlade och jag är minsann inte ensam om att hitta detta fenomen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna