//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-12 ? 21:53:25

Det blev ett till inlägg ikväll ändå...

Mamma och pappa är och hjälper farmor och farfar, jag sitter ensam och lyssnar på våra bästa år i bakgrunden...
I magen ligger kokhett te och det blir så gott med pepparkakskryddor i! Mmmmummsi!
Kom på att vi hade sovmorgon imorgon och fick precis ett litet lyckorus! Haha, älskar att bli glad över småsaker ♥
Åh sommar! Jag borde verkligen köpa en kamera så att alla bilder här inne inte bara är från datorn- på tråkiga mig! Det är ju inte direkt så att jag förändras så ni bara mååste in och se om jag har ändrat utseende!
Mig blir jag inte klok på kan jag säga!

Packa inför imorgon, läsa bloggar och se klart avsnittet är ungefär planerna för min kväll, tjingeling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna