//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-31 ? 17:46:51

En dag som denna...

Gomorgon! Höll jag på att skriva nu, 17.37!
Jag somnade visst till igen, åh så skönt det är att kunna göra det utan att ha massor av saker att göra!
Ja, annars har det inte hänt fasligt mycket i mitt rätt vardagliga liv idag... Glädjestunderna var väl powernapen nyss, en lugn slöjdlektion som oftast bjuder på några skratt och att jag och Klara lyckades lura åt oss både nya mappar och stiftpennor, haha! Ibland gäller det att hitta det positiva!
Och föresten- ser ni att jag har lagt upp några få bilder som inte är från photobooth? Det gäller ju att passa på när jag sitter vid mammas dator... Dock har vi nästan bara bilder på minsta lindströmaren eller några få oskarpa på mig när jag bygger en snögubbe, men det får duga!
Nä, nu ska jag kasta mig i soffan en stund, känner att jag verkligen behöver det då jag har varit ifrån den i hela tjugåtvå minuter! Sen ska jag klicka iväg gymnasievalen, hoppas bara att jag får mitt förstahandsval natur!
Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna