//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-10 ? 15:22:24

Hejsan!
Jag har inte varit världsbäst på att blogga, speciellt inte igår då jag bara somnade när jag kom hem och sen bara var trött, segade runt, fikade och sånt.
Idag är planerna ungefär lika som igår, fast lite skoljobb måste jag också göra- Nu är vi igång igen! Precis som om lovet aldrig hände... Usch så tråkigt, men jag ska försöka att ha en bättre inställning till skolan så kanske det inte blir lika jobbigt? Vi får hoppas på det!
Därför ska det inte heller gnällas här inne!
Visst kommer det bli jobbigt. Gymnasieval, nationella prov (fick veta att vi ska ha i kemi- jippie!) och allmänt mycket att göra- men jag ser även fram emot mycket!
Inder våren nu är det två lov, en tvåveckors turkietresa och lyxig helg med yoga och zumbapass med Emmie i Storhogna utspritt! Så det ska även bli riktigt kul!
(Jag kommer väl troligtvis dö under yoga och zumbapassen, men kul ska det bli!)
Hoppas bara att mamma har bokat idag!
Nu ska jag vila framför våra bästa år, puss!
Någon suddig bild från mitt lilla rum!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna