//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-31 ? 21:39:35

Everything and every moment has beauty♥

Gonatt säger jag nu!
Ska krypa ner i sängen och kolla på Vänner om en stund, vardagsmys♥
Just nu längtar jag efter att mitt hår ska klippas och fixas, även om jag är lite osäker känns det ändå lite kul med nytt! Mamma mumlade även någonting om en walk-in-closet till mig uppe (eller om det var jag som tog upp ämnet, minns inte så noga...) så nu har jag redan planerat hela i huvudet, åh vad kul om jag skulle få det!♥
Precis innanför mammas o pappas sovrum som ska göras om till andra tv-rum i framtiden... Aja, det blir säkert inte som jag vill, men att drömma är gratis och så himla kul!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna