//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-24 ? 19:44:27

Hanna listar jobb!

Nu i gymnasievals-tider kan det ju vara svårt att veta vad man vill göra i framtiden (jag har personligen inte bestämt mig, men drömmar har vi väl alla?)

Topp 5 Jobb jag inte kan tänka mig i framtiden: (Obs, läs med en nypa salt, och lite peppar för de som föredrar det)

Lönnmördare- jag är alldeles för ytlig och tänkt vad alla blodfläckar skulle förstöra mina kläder och skor! Okej nä jag ska vara seriös! Jag tror inte att någon skulle vilja vara mördare, inte minst jag som liksom blir rädd och skyldig när någon i familjen frågar vem som har ätit sista kakan!

Tandläkare- cred till dom som klarar av att jobba med folks munnar, tänder och andedräkt varje dag!

Motorcykel eller gokart-profs- Sist när jag provade på att åka gocart åkte alla bara om mig och eftersom att jag åkte så sakta blev det så trögt att svänga! Jobbigt!


☹ Präst- när jag var liten ville jag bli präst, vara för att de fick hålla i bebisar på dop (?) Idag har jag dock tänkt om, jag skulle verkligen svettas ihjäl i dräkten och ibland måste de kliva upp så fasligt tidigt på mornarna för att ha mässor och gudstjänster

☹ Domare som dömer brott och brottslingar- jag skulle inte kunna bestämma mig och istället fråga runt vad alla andra tycker, eftersom att jag aldrig litar på mig själv vid svåra situationer...

Topp 5 jobb jag kan tänka mig att arbeta med i framtiden:

☺ Läkare utomlands verkar så himla kul, spännande, utmanande och som en riktig upplevelse, även om det skulle vara hur jobbigt som helst och jag skulle grina en skvätt hela tiden, och jag säkert inte ens vågar öppna ett paket mer medicin eftersom att jag alltid är rädd att göra fel! Men det är helt klart en dröm!

☺ Hollywoodfru- Hallå! Chaching! Klirr i plånkan, jag skulle leva livet! I tre veckor innan jag skulle tröttna dock...

☺ Ägare till en liten inredning och modebutik- Åh vilken dröm! 

☺ Stylist verkar också skojj! Fast jag vettetusan om någon skulle vilja bli stylad av en galning som mig! Ooops! Där fick du lite hårspray i ögonen ja, men det blir nog bra ändå! Oj nämen nu råkade jag bränna sönder ditt hår med plattången! Ojsan läppstiftet hamnade en aningen utanför, rättare sagt på näsan! Osv! Nä stylistjobbet lämnar jag över till Cajsi!

☺  Designer- Hur kul skulle det inte vara att få designa kläder precis som man vill!?

Ja, där ser ni! Fick ni lite inspiration nu eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna