//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-04 ? 14:26:17

Hannas önskelista...

efter Jul! Innan jul visste jag knappt vad jag ville ha, men nu jäklar!

Alltså ååååååååååh vad fin!
Onepiece-pyjamas! Nästan en sån som Phoebe hade ett avsnitt när hon skulle sova över hos Monica!
Valerie - Top Croatia Linne med spets (cream)
Sött linne från creativelounge!
Mera ljus!
Day Grill & Chimney M SILVER, DAY HomeLjuslykta från tintinstyle!
Anniversary COFFEE MELANGE HunkydoryFin tröja från tintinstyle.se!

Örngott Farfar - vitSant! Påslakanset Rosebud - ljusrosaPåslakanset från hemtex!
Jag kom på att jag nästan inte har några fina påslakan nyss när jag ville byta...
Nä nu hinner jag inte fylla på mer, ska hoppa ur min pyjamas och följa med mamma på ica!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna