//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-24 ? 22:59:00

Hår♥

Jacqueline Macinnes Wood har så himlans fint hår!
Här är hennes hår lite likt Michelles, eller hur?
Både långt och när hon har klippt kortare, typ page med ljust/solblekt hår!
Hittade ingen bra bild, men jag är så himla trött på mitt hår just nu! Ska jag klippa av det, spara långt, färga, slinga, både och eller ingenting alls? Det är så fint med långt hår, men mitt vill ju aldrig växa, och det är ju fint med kort också...
Haha, hittade denna bild också... Kanske inte bästa kvalitè dock!
Många beslut som ska tas just nu! Gonatt!
Kommentarer
Anonym

klipp page, du skulle passa asbra i det!!!!!!!

2012-01-24 @ 23:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna