//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-24 ? 23:18:24

Hårchock!

Iiiiiih nu blev jag ju ivrig på att göra om mitt lilla skatbo/risbuske, och kan inte somna, haha!

Det gör dock inte så mycket eftersom att jag i stort sett har sovit hela dagen, och vet ni? Jag tror att jag är synsk på riktigt!
Jag drömde att det fanns massa olika kaksorter uppe på en speciell hylla i skafferiet, fast vi aldrig brukar ha det där (eller någon annan stans hemma utan att jag vet om det) och när jag vaknade så hittade jag minsann tre (!!!) olika sorters kakor där!
Precis på samma ställe som i drömmen, och typ samma sorter! Yeeeeez va läskigt! + att jag lyckades skrämma livet ur våran rörmockare, haha! Lyckad dag!
Okej ska inte överdriva men kul var det!
Jaja, håret- Lutar åt att klippa av det och kasta i lite ljusare färg nu till våren och sommaren = fräscht! (försöker låta snoffsig och trendig, märks det?) Fast eftersom att mitt huvud är mindre än en ärta skulle det kanske bli knas... i värsta fall får det väl bli grönt eller nåt!
Kommentarer
Cajsa

Jaa, ååh vad fint!

2012-01-25 @ 09:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna