//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-23 ? 16:59:55

Hemma!

Nu är jag hemma från en superhelg hemma hos Cajsa!
Tim-långa lyxfrukostar, godsaker, promenader på stan, fika, shopping, basketmatch, myskvällar, film, god middag härliga samtal tillsammans med Cajsa♥ Kul hade jag!
Bussresorna var väl det tråkiga, speciellt bussbytena då bussen som jag skulle åka med åkte iväg och jag fick panik, borta någonstans i norrland och allt! Men det gick bra, och självklart var det värt det!
Här skulle ni få se lite bilder, men tyvärr så tog jag inga kort...
Jag hade iallafall en riktigt mysig helg

Jag fick höra att jag bloggar dåligt, idag, och så kan vi ju inte ha det! Nejnej! Så här har jag nu skrivit ett inlägg för att motbevisa detta!
Hej på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna