//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-08 ? 20:07:14

I ren protest hade jag planer på att absolut inte somna tidigt inatt!

Hannas ena halva: Lov elller inte, jag vägrar gå och lägga mig tidigt
Hanna andra halva: Bra! Japp, skolan ska minsann inte ta min lediga kväll! Det är lika bra att passa på att vara vaken!
Hannas ena halva: Okej, då säger vi så!
Hannas andra halva: Bra! Det blir bra det, och kanske kan vi festa till det lite med något gott, även om jag har ätit godis idag!
Hannas ena halva: Preciiiiiiiiis! Det är ju trots allt sista dagen innan skolan!
Hannas andra halva: Jag veeeeet! Och gud vet när vi har tid att äta gott igen!
Hannas ena halva: Något gott får det bli, trots att vi inte har någonting hemma!
Tjugo minuter senare...
Alla halvor och helor av Hanna: zzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Med detta inlägg vill jag ha sagt ett par saker!
1- Jag vägrade låta skolan styra min kväll!
2- Jag somnade- och misslyckades därför!
3- Jag är godissugen!
4- Nu ska jag kolla på tv! (okej det skrev jag inte, men det ska jag!)
Hejsvejs!♡
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna