//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-23 ? 17:27:00

♥ Kompensation!

Kände att det blev lite väl negativt gnäll från förra inlägget. Därav för jag en ny, gladare lista nu! För att kompensera och väga upp, så att säga.
Antal skrattattacker: Många. Massa. Flera stycken! Ja det var ju inte så att jag räknade om du trodde det.
♥ Antal godsaker som automatiskt flög in i min mun och tvingade min käke att tugga och svälja: Oräkneliga mängder!
Antal fynd jag gjorde: Både det ena och det andra! Även om jag inte åkte dit enbart för shopping så hittade jag både en väska, blus, en stickad skönhet och pyjamasbyxor flera storlekar för stora!
♥ Antal egna måltider vi tillagade: Frukost + frukost + middag som säkert räckte för 100 lunchar också= massor!
♥ Antal timmar jag bara var glad och sprallig: Hur många timmar var jag där?
Antal halkningar: Fler än en och färre än hundra iallafall
♥ Antal fina minnen jag har med mig hem: Många ska ni veta♥
Smygtitt på tröjan i världens härligaste färg! På köpet får ni en röd Hanna och ofixade naglar! 3 för 1!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna