//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-07 ? 22:49:33

Let the sunshine shine

Hej svejs finisar!
Idag har jag gjort någonting så intressant som att hänga med pensionärerna på ica och sålt bingolotter med Johanna, varit hemma hos farmor och farfar, städat och gjort rent hos dem, och lyssnat på farmor och farfars berättelser♥
Imorgon är det jag med flera som svishar ner för gustavsbergs backar- ett perfekt sätt att avsluta detta jullov, som för övrigt har gått alldeles för snabbt om du frågar mig!
Nu ska jag bara ut i garaget och testa så att pjäksorna passar skidorna, och så att pjäksorna passar mina fötter!
Just nu pågår en lite mini-sms-tävling mellan mig och Klara om vem som har de konstigaste skidorna, haha!
Själv har kommer jag troligtvis åka runt som en insektsmänniska med limegröna skidor med fjärilar och vit hjälm med trollslända på! Ifall att ni skulle vilja urskilja mig bland alla som plogar- nu vet ni!
"Se upp i backen, annars får ni tusen hål i nacken" är det jag som skriker!
Kommentarer
klara

haha, lillnannis :P

2012-01-08 @ 00:38:23
URL: http://klaraalarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna