//www.hscripts.com --> ad>
2012-01-14 ? 15:30:56

LIFE IS SHORT-EAT COOKIES♥

Härliga helg är här!
Under gårdagen orkade jag aldrig blogga, eller rättare sagt- jag hann inte, det ni! Jag är inte alls någon liten mes som inte har något liv!
Skola först. Boxades och hade redovisning av islam och svettades ihjäl i en burka. Sen gick jag och några tjejor till lillänge- kikade omkring och åt på MacDonalds, lagade middag hemma (fläskfilé, sås och klyftpotatis- nästa gång gör jag korv och bröd ;) och sen kollade några av oss på film här hos mig!
Sen somnade jag i soffan framför tvn!
Ja, som ni ser var jag mycket upptagen!
Vad berätta?
Jag har huvudvärk (som om det skulle vara något nytt?) och är hungrig, och datorn måste laddas eftersom att den inte varit på laddning på ett par dagar... Energipåfyllning på oss båda!
Jag har en riktig hemmadag och ska snart gå och möta mamma på ica, och just det- älskar rubriken!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna